New Scandinavian AVM Survivors group

thanks, I will update you as soon I am abel after the surgery

Hei. Det er greit.

Har legen forklart risikoen ved hver prosedyre? Jeg tror at gamma kniv er egnet for mindre arterier, og det tar lang tid, mens en craniotomi er mest egnet for AVMS som ikke er for dype.

Forresten, jeg mente å oppmuntre deg til å skrive på norsk.

Beste hilsener!

Richard

Vil det hjelpe deg hvis folk skrev om deres erfaring med craniotomi? Det kan hjelpe hvis vi visste hvor man finner AVM nr 1.

Hvis du skriver det du vil si, kan jeg oversette til engelsk.

Carita, Do you know Hanne from Oslo? She was a moderator friend of mine on this Group and I’ve lost contact with her since they changed the software.

Hey Weez,

Hanne did make it into the new system but she hasn’t logged in for a couple of years. Carita joined more recently than that.

Best wishes,

Richard

I am still here :slight_smile: …but is this group up and running though?

Nå har det vært stille fra meg veldig lenge. Det har vært en lang avm reise! Den er ikke over, men i mitt hode er den “borte.” AVM. Det høres enkelt ut. Tenke den vekk. Jeg vet. Før tenkte jeg på dette hver eneste dag! Da bodde jeg nærmest her inne, og det var det som var så bra. At dette stedet fantes. Jeg hadde ikke greid meg uten! Det var spesielt vanskelig at jeg følte meg så alene med min AVM i Norge. Omtrent ingen vet hva det er! Ikke bare blant folk men også blant helsepersonell. Det var så mange spørsmål, om behandling, prognoser, alternativer, håp, uro, men ingen svar. Det nærmeste jeg kom var en liten gruppe med sjeldne diagnoser i Danmark, tror vi var 8 stk (!) Vi var ikke mange her inne heller, og mye har forandret seg i dag. Uansett. Håper det er liv i gruppa? Noen som har noe på hjertet, så del eller spør :slight_smile: Hanne Pernille

1 Like

Hej!

Yes, this group is still going and I think a few people have asked about you. We still have only a handful of Scandinavians in the group but it is good to have people who speak each others language, exactly as you wrote all those years ago.

Det gleder meg å møte deg! Jeg er en gal engelskmann som forstår til seks ord norsk!

Richard